هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال

پیروزی شاگردان اکبری مقابل گوهر کویر زاهدان

در دیداری از هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال تیم پیکان تهران به مصاف گوهر کویر زاهدان رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،به در خواست تیم والیبال گوهر کویر زاهدان و با موافقت تیم والیبال پیکان ، دیدار این دو تیم در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور،‌گرامیداشت 200 شهید والیبالیست، عصر امروز برگزار شد. 
این دیدار که در سالن ایران خودرو پیکان شهر و به میزبانی پیکانی ها برگزار شد در نهایت با برتری 3 بر صفر پیکانی‌ها مقابل میهمان خود به پایان رسید.
شاگردان پیمان اکبری در این مسابقه در سه ست پیاپی با نتایج 25 بر 13 ، 25 بر 19و 25 بر 23 گوهر کویر زاهدان را در هم کوبیدند. 
تیم گوهر کویر زاهدان با قبول این شکست به بیستمین شکست خود در این رقابت‌ها دست پیدا کرد. این تیم روز گذشته هم در چارچوب هفته بیستم مسابقات به مصاف متین ورامین رفته بود و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شده بود.
 پیکان نیز با کسب این سه امتیاز 45 امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند. با برگزاری این دیدار دو تیم پیکان و گوهر کویر در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر دیداری را برگزار نخواهند کرد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار