نرخ بلیط نوروز هفته آینده تعیین می شود/رشد پروازهای داخلی و بین‌المللی در آینده‌ای نزدیک

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ظرف 4 سال آینده رشد در پروازهای داخلی و بین‌المللی را خواهیم داشت.

محمد خداکرمی معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ظرف 4 سال آینده رشد در پروازهای داخلی و بین المللی را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه رشد پروازهای داخلی و بین المللی موجب می شود که از نظر نوسازی ناوگان و همچنین تنوع فروش شرکت های عرضه صنعت هواپیمایی رشد چشمگیری داشته باشد، افزود: با تحقق چنین امری ظرف 2 الی 3 سال آینده شاهد تغییرات چشمگیری در صنعت هواپیمایی کشور خواهیم بود.

وی در ادامه از تعیین نرخ بلیط در تعطیلات نوروز سخن گفت: اکثر شرکت ها برنامه نوروزی خود را درطی هفته آینده ارائه خواهند داد .

خداکرمی در ادامه تصریح کرد: نرخ هایی که شرکت ها اعلام می کنند در چهارچوب آزاد سازی قیمت هاست و مطمئنن قیمت های متنوعی را می توان در خصوص قیمت بلیط ها پیش بینی کرد.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص وضعیت هوانوردی بعد از برجام یادآورشد: با اجرایی شدن برجام، تردد تجار، بازرگان و شرکت های مختلف زیاد شده و این امر باعث می شود که شرکت های هواپیمایی بتوانند از این ظرفیت بیشتر استفاده کنند.

به گفته خداکرمی، در شرایط تحریم به علت اینکه توسعه ناوگان بسیار سخت بود مسافران بین المللی مجبور بودند بیشتر از کشورهای همسایه سفر کنند اما درحال حاضر شرکت ها می توانند از این ظرفیت ها بیشتر استفاده کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار