تکذیب شایعه قطع یارانه افراد فاقد کارت ملی هوشمند

مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه این شایعه که عدم تعویض کارت ملی سبب قطع یارانه افراد می‌شود را تکذیب کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا قبادی گفت: طی ۱۰ ماهه امسال تعداد ۱۱۲ هزار و ۸۷۵ فقره کارت ملی هوشمند در استان کرمانشاه صادر شده که از این تعداد ۲۸ تا ۳۰ هزار کارت صادره به  متقاضیان تحویل داده نشده و به عبارتی مردم هنوز برای گرفتن آن مراجعه نکردند.
 
مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه در ادامه افزود: روزانه به طور متوسط ۸۰۰ تا۹۰۰ کارت ملی هوشمند اضافه می‌شود و ۶۰۰ تا  فقره۷۰۰ کارت ملی هوشمند نیز تحویل داده می‌شود.
 
قبادی با اشاره به ازدحام مردم برای تعویض کارت ملی خود به کارت ملی هوشمند توضیح داد: نیازی به تعویض کارت ملی نیست و کارت‌های ملی موجود در دست افراد تا پایان سال ۹۵ تمدید شده است.
 
وی با تکذیب این شایعه که عدم تعویض کارت ملی سبب قطع یارانه افراد می‌شود، تصریح کرد: نیازی به تعویض کارت ملی نیست و تنها آن دسته از افراد ۱۸ سال به بالایی که تاکنون اقدام به اخذ کارت ملی نکرده‌اند برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند.
 
قبادی تاکید کرد: نیازی به تعویض کارت ملی هوشمند نیست و افراد ۱۸ سال به بالایی که تاکنون اقدام نکردند و نیز ۱۵ ساله‌هایی که شناسنامه عکس دار دارند اقدام به اخذ کارت ملی هوشمند کنند.
 
 
منبع:مهر
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.