ابراهیم زاده:

تقابل مربیان باید در زمین فوتبال باشد نه خارج از آن

سرمربی سابق ذوب آهن گفت: تقابل بین مربیان باید در زمین فوتبال باشد همه مربیان باید با یکدیگر همکاری کنند.

منصور ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اظهارات سعید عزت الهی در مورد تیم ملی امید گفت: من مصاحبه‌ای که وی انجام داده است را نخوانده‌ام، در مجموع مخالف مصاحبه بعد از تورنمنت‌ها هستم ولی بهتر است در این خصوص سوالات خود را مسئولان بالاتر بپرسم.
 
سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص این که چرا بقیه تیم‌های حاضر در انتخابی المپیک توانستند‌ از لژیونرهای خود استفاده کنند اما ما نتوانستیم، گفت: این هم سوالی است که باید مسئولان فوتبال جواب دهند، اما تا جایی که من می‌دانم طبق قوانین فیفا بازیکن‌ها باید به تیم ملی امید داده شوند، اما حالا نمی‌دانم که آیا این قوانین برای تیم‌های زیر 23 فرق دارد یا خیر.

حتی ممکن است این بازی‌ها در روزهای غیر فیفا باشد، اما اگر دیگران از این بازیکنان استفاده کرده‌اند ما هم باید استفاده می‌کردیم و باید پیگیر ماجرا می‌شویم به نظرم هنوز هم دیر نشده است و می‌توان این موضوع را پیگیری کرد.
 
وی در خصوص  اظهارات خاکپور در قطر که گفته  بود خودش مقصر اصلی است اظهار داشت: تصور می‌کنم این پاسخ از این جهت بوده است که فشار وی کمتر شود و خبرنگاران سوالات بیشتری نپرسند، اما بعید می‌دانم مربی که دوره دیده و سابقه‌ حضور در جام جهانی به عنوان بازیکن را دارد دانش کمی داشته باشد.
 
مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا درست است که برخی به تقابل با یکدیگر می‌پردازند و تقصیر‌ها را گردن هم می‌اندازند این گونه رفتار کنند، اظهار داشت: اعتقاد من این است که مقابل 2 مربی باید تنها در زمین فوتبال باشد و آن هم زمانی که هر کدام هدایت تیمی را بر عهده دارند اما باید در بقیه موارد با هم همکاری کنند و علیه یکدیگر صحبت نکنند.
 
اگر مربیان نتوانند ارتباط خوب و دوستی میان یکدیگر داشته باشند چگونه می‌توانند میان بازیکنان ارتباط ایجاد کنند، همه مربیان باید ارتباط خوبی با یکدیگر  داشته باشند و از اطلاعات یکدیگر استفاده کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار