اردبیل؛

پرداخت 62 درصد تسهیلات اشتغال‌زایی در اردبیل

مدیرکل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: ۱۱۴ میلیارد تومان به منظور پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در استان اردبیل تخصیص یافته بود که از این مبلغ حدود ۶۲ درصد پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اردبیل؛ حسین منوری در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: 114 میلیارد تومان به منظور پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در استان اردبیل به بانک‌های عامل ابلاغ شده بود که تا به امروز حدود 62 درصد از این مبلغ تخصیص یافته است.

وی گفت: در ارتباط با پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی حدود 6 میلیارد تومان ابلاغ شده بود که 800 طرح برای استفاده از این تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی شد و در این رابطه بانک ملی برای 68 طرح مبلغ 600 میلیون تومان را پرداخت کرده است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل نیز در ادامه این جلسه افزود: در سال 89، 125 هزار نفر بیمه شده اصلی در استان اردبیل وجود دارد که افراد تحت پوشش بیمه بیکاری 1800 نفر بوده و 16 هزار نفر نیز مستمری بگیر بودند که در کل 406 هزار نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی در استان اردبیل بودند.

احد پنبه‌ای تصریح کرد: در سال 93 کل افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی استان اردبیل به 560 هزار نفر افزایش یافته است که این رشد در برنامه پنجم توسعه چشم‌گیر بوده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.