اصفهان؛

65 درصد از اصفهانی ها زیر چتر حمایت تامین اجتماعی

مدیر کل تامین اجتماعی گفت: 65 درصد از جمعیت استان اصفهان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان ، علی اصغر دادخواه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه جمعیت استان اصفهان 5 میلیون 80 هزار نفر است و 3میلیون و 300 نفر از آنها تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند افزود: این رقم 65 درصد از مجموع جمعیت استان اصفهان را شامل میشود که در 43 شعبه اصلی 23 شعبه ادواری و 16 دفتر کارگزاری به آنها ارائه سرویس می دهند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: امسال در جهت ارتقا کیفیت و کمیت خدمات در این سازمان گام های موثری برداشته شد که میتوان به ارسال لیست کارفرمایان به صورت اینترنتی اشاره کرد که سالانه هزینه های زیادی هم از لحاظ مالی و هم زمانی برای کارفرمایان در برداشته است.

وی ادامه داد:بعد از 60 سال سازمان تامین اجتماعی در بحث خدمات غیر حضوری و ارسال لیست کارگران کارگاهها اولین گام ها را برداشته و در حال حاضر 100 درصد کارفرمایان می توانند از طریق اینترنت و بدون ایستادن در صف های طولانی مدت از پرونده بیمه ایی خود مطلع و رسیدگی کنند.

دادخواه از ایجاد ایمیل برای 110 هزار کارفرما در استان اصفهان خبر داد و گفت: در سال فقط 2 بار صورت حساب برای کارفرمایان صادر میشد که با فعالیت های صورت گرفته و برنامه راهبردی سازمان تامین اجتماعی سال 95 تا 99 هر 3 ماه یک بار ابلاغ برای کارفرمایان و اطلاع از وضعیت پرونده انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام شعب تامین اجتماعی به فیبر نوری متصل خواهند شد افزود: در دهه فجر امسال ساختمان جدید تامین اجتماعی در نجف آباد به متراز 3300 متر زیربنا با هزینه 3 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید و همچنین افتتاح دو شعبه در پیربکران و فولاد شهر در 18 بهمن ماه انجام خواهد شد.

دادخواه خاطر نشان کرد: حقوق بازنشستگان به هیچ عنوان به تعویق نخواهد افتاد و فقط از سال آینده 20 تا27 هر ماهحقوق این قشربه حساب آنها واریز خواهد شد.

وی در پایان به افزایش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری اشاره کرد و تصریح کرد: امسال نسبت به سال گذشته افزایش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکارذی را داشته ایم که این رقم در سال گذشته 16 هزار نفر و در سال 94 حدود 18 هزار نفر بوده است که 11 میلیارد تومان ماهانه برای این سازمان هزینه در بر داشته است.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.