اطلاعیه انتخاباتی شماره 2 باشگاه خبرنگاران جوان؛

قابل توجه داوطلبان نمایندگی مجلس دهم/ گام نخست برای معرفی داوطلبان



قابل توجه داوطلبان نمایندگی مجلس دهم/ گام نخست برای معرفی داوطلبانهمانطور که در اطلاعیه شماره یک اشاره شد، باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد با هدف کاهش هزینه های تبلیغاتی از طریق وب‌سایت خود فرصت معرفی رایگان در اختیار داوطلبان محترم قرار دهد از این رو انجام اقدامات مندرج در اطلاعیه شماره 2 ضروری است.

در اطلاعیه شماره 2 باشگاه خبرنگاران جوان برای بهره گیری فرصت رایگان معرفی ویژه داوطلبان نمایندگی مجلس دهم آمده است: آن دسته از داوطلبانی که صلاحیتشان از سوی شورای نگهبان محرز خواهد شد می توانند 72 ساعت قبل از اعلام اسامی نهایی از سوی شورای نگهبان، خود یا وکیل قانونی شان با در دست داشتن مدارک شناسایی از جمله اصل شناسنامه و کارت ملی داوطلب و همچنین اصل شناسنامه و یا کارت ملی نماینده داوطلب (در صورتی که نماینده یا وکیل داوطلب حضور پیدا می کند باید اصل شناسنامه و یا کارت ملی داوطلب نیز همراه وی باشد) در محل باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی تهران- خیابان ولیعصر، بالاتر از جام جم حضور یافته و فرآورده هایی تبلیغاتی را جهت بررسی اولیه با شرایط ذیل تحویل نمایند.

یک فقره رزومه مکتوب، یک قطعه فیلم 90 ثانیه ای و یک قطعه عکس 4*3

شرایط لازم و ضروری:

1- مطلب ارسالی مکتوب نباید از 200 کلمه تجاوز کند، بدیهی است آنچه افزون بر تعداد مشخص شده باشد از انتهای مطلب حذف خواهد شد.

2- یک عدد عکس رنگی 4*3 جهت درج در متن مکتوب الزامی است.

3- فیلم ارسالی کاندیداها باید حداکثر در 90 ثانیه با فرمت mp4 و کیفیت مناسب و حداکثر حجم 10 مگابایت تهیه شود، بدیهی است در صورت رعایت نشدن هر یک از شرایط فوق الذکر فیلم ارسالی منتشر نخواهد شد. (قطعه فیلم در دی وی دی یا سی دی باشد)

4- هرگونه استفاده ابزاری از عناوین افراد و شخصیت ها، هر نوع مغایرت مطالب ارسالی با نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی، هر گونه توهین یا افترا به افراد یا گروهها و بالاخره هر نوع حمایت از افراد، گروهها و جریانات سیاسی منحرف و معاند نظام جمهوری اسلامی ممنوع است و طبعا باعث عدم انتشار مطالب ارسالی خواهد شد.

شایان ذکر است مبنای پذیرش و انعکاس مطالب ارسالی وجود نام داوطلب به عنوان داوطلب احراز صلاحیت شده در لیست منتشره از سوی وزارت کشور خواهد بود و تا زمان مشخص شدن قطعی داوطلب این فرآورده ها صرفا جهت بررسی و تسریع در کار خواهد بود و حقی برای افراد ایجاد نخواهد کرد.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.