فرماندار شهریار گفت: می‌طلبید در تدبین شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان دولت ملت همدلی و همزبانی نامگذاری شد تلاش هرچه بیشتری صورت می‌گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید ناجی فرماندار شهریار در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان محلی و منطقه‌ای برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برنامه‌های متعدد و متنوعی در ایام‌الله دهه فجر عملیاتی خواهد شد که باید در کنار اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده نسبت به تشریح دست‌آوردهای نظام و انقلاب ویژگی‌ها و مفاهیم این  تغییر و تحول عظیم تاریخی دقت نظر بسیاری را لحاظ کرد.

وی با اشاره به پیروزی دیپلماسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای عنوان کرد: اجرای برجام نقطه عطف دیگری در انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود که ثمرات و برکات آن به تدریج ظهور و بروز پیدا خواهد کرد.

ناجی با اشاره به لزوم انتقادات سازنده، گفت: ما به فضای نقد و گفتگو اعتقاد داریم و اگر توانایی اصلاح و رفع معایب را داشته باشد قطعاً در این مسیر حرکت خواهیم کرد اما نباید از نظر دور داشت که در این وادی نقد منصفانه، سازنده و با هدف بهبود وضعیت مَد نظر قرار گیرد.

فرماندر شهریار در خصوص اقدامات انجام شده برای تحقق توسعه پایدار در این شهرستان عنوان کرد: با وجود تنگناهای مالی و اعتباراتی، گام‌های بسیار سازنده‌ای در این منطقه برداشته شده تا پیشرفت و شکوفایی به نحو مطلوب و مؤثرتری طی طریق کند.

وی یادآور شد: حوزه روستایی همواره از اولویت‌های ما در این شهرستان به شمار می‌رفته و تلاش شده در تخفیف اعتبارات با عنایت به امکانات موجود اولویت‌گذاری‌های لازم مبتنی بر نیازسنجی‌های مطالعاتی لحاظ شود.

گفتنی است در پایان این مراسم داوود شمس رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار به لزوم همیاری و همگرایی تمامی دستگاه‌های ذیربط در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر تأکید کرد.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار