مطالبه 8 میلیارد تومانی مدیریت شهری شهریار

عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت: طبق برآورد های انجام شده میزان طلب شهرداری این منطقه رقمی بالغ بر8 میلیارد تومان است که با وصول آن بخشی از محدودیت های مالی شهرداری رفع خواهد شد.

بهزاد درخشان عضو شورای اسلامی شهر شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: مدیریت و اعتبارات دو محور و مولفه اصلی در تحقق توسعه پایدار شهری محسوب می‌شود و هرگونه خللی در این دو عنصر باعث ورود نارسایی‌هایی در مدیریت شهری خواهد شد.

وی افزود: شهردار شهریار در عرصه مدیریت شهری موفق عمل کرده اما تنگناهای مالی باعث ورود محدودیت هایی شده که البته این امر مختص شهر شهریار نیست و به نوعی می‌توان گفت چالش کشوری محسوب می‌شود.

درخشان بیان کرد: یکی از مشکلات شهرداری شهریار به بدهی ها و مطالبات این مجموعه باز می‌گردد و طبق برآورد های حاصله طلب شهرداری به رقم بالغ بر 8 میلیارد تومان می‌رسد که البته این میزان بدون احتساب جرایم کمیسیون ماده 100 است.

عضو شورای اسلامی شهر شهریار افزود: در صورت وصول مطالبات مورد اشاره بخشی از تنگنا های مالی رفع خواهد شد که البته برای بهبود وضعیت اعتباراتی به صورت اصولی و پایدار تقویت مضاعف مشارکت بخش خصوصی راهگشا خواهد بود.

درخشان گفت: در عرصه مدیریت منابع مالی سعی شده هزینه کدها بر منبای نیازسنجی و اولویت گذاری ها لحاظ شود و تلاش شده از صدور هرگونه چک بلا محل نیز پرهیز شود. 

وی یاد آور شد: بدهی های شهرداری معطوف به پیمانکاران می شود که امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده و بهبود فضای اقتصادی مشکل این حوزه نیز به نحو شایسته‌ای مرتفع شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار