افتتاح پروژه زیرگذر فاز 4 اندیشه در دهه فجر محقق می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه گفت: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده موانع موجود در مسیر احداث و بهره‌برداری از پروژه زیرگذر فاز 4 (محور ارتباطی اندیشه-کرج) برداشته شد.

افتتاح پروژه زیرگذر فاز 4 اندیشه در دهه فجر محقق می‌شود
غلامرضا سرآبادانی رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به لزوم توسعه محورهای مواصلاتی در شهر اندیشه به عنوان منطقه‌ای که در شاهراه ارتباطی کرج، شهریار و قدس قرار گرفته، اظهار کرد: یکی از طرح‌هایی که همواره مد نظر مسئولان منطقه‌ای و شهرستانی شهریار قرار داشته مشمول پروژه زیرگذر فاز 4 اندیشه می‌شود.

وی افزود: اصلی‌ترین مانع موجود در مسیر احداث و بهره‌برداری از این طرح معطوف به معارضاتی می‌شد که این پروژه را با بن‌بست‌های دیگر مواجه ساخته بود.

سرآبادانی گفت: خوشبختانه با ورود و پیگیری فرمانداری شهریار و همیاری شرکت عمران اندیشه، بستر و زمینه مناسبی برای اجرای عملیات احداث و اتمام این محور مواصلاتی فراهم شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها و زمان‌بندی تنظیم شده این طرح در دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی یادآور شد: این پروژه دسترسی اندیشه را به شهر کرج تسهیل می‌کند و با راه‌اندازی آن مسیری ارتباطی ویژه در میان این دو منطقه به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار