نجمی:مشارکت اجتماعی زنان شکوفایی شهر قدس را تقویت می کند

عضو شورای اسلامی شهر قدس گفت: با توسعه مشارکت های اجتماعی زنان در چارچوب های قاعده مند و اصولی روند رشد و شکوفایی این منطقه مستعد و توانمند تسریع خواهد شد.

پروانه نجمی عضو شورای اسلامی شهر قدس در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور و وجود استعدادها و سرمایه های انسانی توانمند در شهر قدس، اظهار کرد: به طور تقریبی نیمی از جمعیت ساکن در این محدوده متشکل از بانوان است و هرآنچه زمینه و بستر مناسب تری برای تقویت مشارکت زنان دربخش های اجتماعی و فرهنگی ایجاد شود به طور یقین رشد و شکوفایی این منطقه نیز با سرعت و شتاب هرچه بیشتری توام خواهد شد.

وی افزود: در دوره چهارم فعالیت شورای اسلامی شهر قدس سعی شده با هم افزایی مضاعف میان بانوان و هم گرایی هدفمند بستر و زمینه مناسبی برای تحقق این امر فراهم شود.

نجمی گفت: تبیین جایگاه زنان و تشریح توانمندی های این طیف اثرگذار در جامعه از نمونه اقداماتی به شمارمی رود که در طول سنوات گذشته با جدیت مدنظر قرار گرفت تا زمینه ذهنی و فکری لازم برای خود باوری مضاعف این طیف ایجاد شود.

عضو شورای اسلامی شهر قدس یادآور شد: تعمیق و تقویت ارزش های معنوی و اخلاقی از دیگر اصول حائز اهمیتی بشمار می‌رود که تلاش می‌شود با تعامل بین دستگاهی میان نهادهای ذیربط و طراحی هدفمند برنامه های اجتماعی و فرهنگی ،بستر حوصل این امر خطیر به نحوی شاسیته‌تر محیا شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار