بیرجند؛

دفاع محکم کارگران و تعاون گران از نظام در تحریم های اقتصادی

قشر کارگر و تعاون گر با نقش آفرينی در تحريم های اقتصادی ، محکم ترين دفاع را از نظام داشته اند .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازبیرجند؛ مدير اجتماعی و فرهنگی اداره کل کار و تعاون و امور اجتماعی خراسان جنوبی در نشست خبری با بیان این مطلب گفت:از اهداف ما توجه ويژه به نقش و جايگاه جامعه کار و تلاش در انقلاب اسلامی است.

اشرفی افزود:احتساب کارگران در قبل از انقلاب در بحث صنعت نفت ستون فقرات رژيم پهلوی را در هم شکست و اين جامعه ای که ما با آن در تعامل هستيم جامعه نجيب است وبايد قدر نجابت آن ها را بدانيم.

وی گفت:جامعه کارگری ما چه در ابتدای انقلاب و چه در جنگ تحميلی غير از نبرد نظامی،در نبرد اقتصادی هم حضور فعالی داشتند، کار کار گران خالصانه است و برای رضای خدا است.

وی با اشاره به برنامه های این ادره کل در دهه فجر افزود: اجراي ورزش صبحگاهی و تجليل از بازنشتگان استان،مسابقات دو وميدانی ويژه دستگاههای اجرايی و جامعه هدف و دستگاههای تابعه،مسابقات واليبال ويژه بانوان جامعه کار و تلاش،مسابقات شنا و شطرنج از مهم ترين برنامه های ورزشی است.

مدير اجتماعی و فرهنگی اداره کل کار و تعاون و امور اجتماعی استان اظهار کرد:از اقدامات ديگر،طرح توزيع سبد حمايت غذايی ويژه بعضی مشمولين کميته امداد و بهزيستی است و محوريت اين طرح معاونت رفاه اجتماعی وزارت کار و امور اجتماعی خواهد بود.

تجليل از مبتکرين و مخترعين بسيج کارگری ،ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران جامعه کار و تلاش استان،عيادت مديران دستگاههای زير مجموعه کار وتلاش امور اجتماعی از بيمارستان شهيد رحيمی بيرجند و بازديد از تعاونی های بانوان در استان و ترويج فرهنگ تعاون از مهم ترين برنامه هايی است در ايام دهه فجر توسط کميته کارگری ستاد دهه فجر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.