اردبیل؛

باز بودن محورهای مواصلاتی اردبیل

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: با وجود بارش برف سنگین در سطح استان اردبیل در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی و جاده‌های استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ حجت فتاحی افزود: با وجود بارش برف سنگین در سطح استان اردبیل در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی و جاده‌های استان اردبیل باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی گفت: بارش برف در اغلب محورهای مواصلاتی استان اردبیل جریان دارد اما با هماهنگی‌های انجام شده با راهداران نمک‌پاشی و برفروبی در سطح جاده‌ها انجام شده تا ترددکنندگان از این مسیرها با مشکلی مواجه نباشند.

فتاحی بیان کرد: در محور سائین و خلخال به اسالم تردد فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و رانندگان حتما باید برای عبور از این محورها حتما به زنجیر چرخ مجهز شوند تا مشکلی در تردد مسافران به وجود نیاید.

رئیس پلیس راه استان اردبیل افزود: با وجود باز بودن محورهای مواصلاتی استان اما ضروری است تا رانندگان در هنگام تردد از محورهای استان به دلیل لغزندگی سطح جاده‌ها سرعت مطمئنه را رعایت کنند و از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

فتاحی تمرکز حواس رانندگان را از جمله موارد مهم در جلوگیری از حوادث جاده‌ای دانست و گفت: به همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم، پتو، تجهیزات زمستانی و مواد غذایی برای ترددکنندگان از جاده‌های استان به دلیل بارش برف و امکان وقوع برخی حوادث ضروری بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر مدیریت زمان توسط رانندگان اظهار کرد: با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها باید رانندگان توجه داشته باشند که تردد وسایل نقلیه به کندی در سطح جاده‌ها انجام می‌شود و بنابراین باید در این زمینه مدیریت لازم را داشته و حتما چند ساعت زمان اضافه برای سفر در نظر داشته باشند تا به دلیل عجله برای رسیدن به مسیر و رانندگی با سرعت بالا با حادثه‌ای مواجه نشوند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.