اردبیل؛

خروج سامانه بارشی از اردبیل

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده انتظار می‌رود که سامانه بارشی از امشب از استان اردبیل خارج شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی دولتی‌مهر افزود: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده انتظار می‌رود که سامانه بارشی از امشب از استان اردبیل خارج شده و دمای استان از فردا به تدریج کاهش یابد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به میزان بارندگی‌ها در سطح استان اردبیل بیان کرد: بیشترین بارش و ارتفاع برف در سطح استان از شمال استان شامل شهرستان پارس‌آباد و بیله‌سوار گزارش شده است.

وی افزود: میزان بارش حاصل از وضعیت جوی اخیر در پارس آباد با بارش 31 میلیمتر و ارتفاع برف 23 سانتیمتر، مشگین‌شهر 6.4 میلیمتر بارش با ارتفاع برف 23 سانتیمتر، اردبیل با بارش19.6 میلیمتر و 15 سانتیمتر ارتفاع برف، در گرمی با بارش 13.8 میلیمتر و ارتفاع برف 9 سانتیمتر و خلخال6.7 میلیمتر بارش با 4 سانتیمتر ارتفاع برف بوده است.

دولتی‌مهر با بیان اینکه بیشترین ارتفاع برف در شهرستان بیله‌سوار مشاهده شده است، گفت: در بیله‌سوار بارش 42.7 میلیمتر و ارتفاع برف 23 سانتیمتر، سرعین 20.5 میلیمتر بارش و 11 سانتیمتر ارتفاع برف، نمین 21.2 میلیمتر بارش و 12 سانتیمتر ارتفاع برف، نیر بارش 21.5 میلیمتری با ارتفاع برف 16 سانتیمتر، گیوی 8 میلیمتر بارش و 11 سانتیمتر ارتفاع برف و فرودگاه اردبیل نیز با 8.2 میلیمتر بارش و 3 سانتیمتر ارتفاع برف ثبت و گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: با خروج سامانه بارشی از امشب از استان دمای هوا تا منفی 10 درجه در روز جمعه کاهش می‌یابد و از روز شنبه به تدریج شاهد افزایش دمای نسبی و چنددرجه‌ای هوا خواهیم بود اما انتظار گرم شدن و افزایش دمای هوا به طور محسوس را نداریم.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: اردبیل ، خروج ، سامانه ، بارشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.