اردبیل؛

افزایش شرکت‌های دانش بنیان در اردبیل

سرپرست پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده شرکت‌های دانش بنیان در استان اردبیل افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عبدالقیوم قلی‌پور در همایش نحوه ایجاد کسب و کار دانش بنیان در حوزه ICT اظهار داشت: یکی از راهکارهای توسعه استان در بخش اشتغال و اقتصاد افزایش شرکت‌های دانش بنیان است تا با برنامه‌ریزی‌های اساسی شرکت‌های دانش بنیان در اردبیل افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی پارک علم و فناوری در اردبیل شرکت‌های دانش بنیان در اردبیل افزایش یافته است، افزود: نیاز است برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان علاوه بر ایده و تفکر جوانان فارغ‌التحصیل مسئولان نیز حمایت همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

سرپرست پارک علم و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه هم‌اکنون شعار ما باید "یک لپ تاپ، یک کارخانه" باشد، تصریح کرد: جوانان به ویژه فارغ‌التحصیلان می‌توانند با لپ تاپ خود تحول عظیمی در حوزه اشتغالزایی در استان اردبیل به وجود آوردند که این امر نیازمند آموزش‌های همگانی است.

قلی‌پوری بیان کرد: همایش نحوه ایجاد کسب و کار دانش بنیان در حوزه ICT با مشارکت نهادهای اجرایی از جمله استانداری، پارک علم و فناوری و مراکز دانشگاهی در استان اردبیل برگزار شد که برگزاری این همایش نقش بسیار مهمی در آشنایی جوانان و فارغ‌التحصیلان با بخش اشتغال در حوزه ICT داشته است.

وی اظهار کرد: پارک علم و فناوری اردبیل در راستای ثبت ایده‌ها و طرح‌های دانش بنیان اقدامات بسیار خوبی انجام داده است و انتظار می‌رود در سال‌های آینده بتوانیم در حوزه ICT و شرکت‌های دانش بنیان اقدامات بسیار خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، افزایش ، شرکت ، دانش ، بنیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.