اردبیل؛

استقرار راهداران در 8 گردنه صعب العبور استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از استقرار گروه های راهداری در هشت گردنه صعب العبور این استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ خلیل محبت خواه گفت: آماده بهره گیری از توان، تجهیزات و امکانات 17 گروه راهداری بخش خصوصی در برفروبی و نمک پاشی جاده ها هستیم.

وی به گشت زنی های مکرر گروه های راهداری در محورها و جاده های ارتباطی با هدف ایجاد سهولت در تردد وسایط نقلیه اشاره کرد و افزود: در تمام جاده ها و مسیرهای ارتباطی گروه های راهداری شبانه روزی تلاش می کنند تا خدمات مطلوبی ارائه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: از زمان آغاز بارش های سنگین برف راهداران با جهادی مقدس و تلاشی خستگی ناپذیر شبانه روزی تلاش می کنند تا در کنار برفروبی کار نمک پاشی جاده ها و محورهای مواصلاتی نیز انجام شود.

محبت خواه اظهار کرد: هم اکنون تمام محورهای اصلی فرعی و روستایی این استان باز است و با توجه به اوج گیری بارش برف در ساعات آینده با گسترده کردن فعالیت های راهداری اجازه نخواهیم داد هیچ راه ارتباطی و مواصلاتی بسته شود.

وی افزود: در تمام گردنه های کوهستانی استان به ویژه صائین و الماس تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست و رانندگان باید خودرو خود را به تجهیزات زمستانی و ایمنی مجهز کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.