اردبیل؛

برگزاری جشنواره آدم برفی در اردبیل

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: با حضور هنرمندان و بازیگران مشهور سینما و تلویزیون جشنواره آدم برفی روز جمعه در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بابک پورپناهی افزود: با حمایت شهرداری، شورای شهر و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل جشنواره آدم‌برفی روز جمعه ساعت 14 در ورودی دریاچه شورابیل برگزار می‌شود و در این جشنواره هنرمندان و بازیگران سینما و تئاتر حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره آدم‌برفی در اردبیل اقدامات بسیار اساسی توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری انجام داده شده است، افزود: در این جشنواره علاوه بر حضور بازیگران و هنرمندان برنامه‌های مختلف شاد اجتماعی نیز با حضور خانواده‌ها و اقشار مختلف مردم اردبیل برگزار می‌شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل بیان کرد: یکی از اولویت‌های اساسی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل تداوم برنامه‌های فرهنگی و شاد اجتماعی است که در این راستا امسال برنامه‌های بسیار خوب و قابل توجهی انجام شده و رضایت شهروندان اردبیلی را به دنبال داشته است.

پورپناهی تصریح کرد: امسال جشنواره‌های مختلفی با عنوان اردبیل شهر مهربانی در نقاط مختلف شهر اردبیل برگزار شده است که با برنامه‌ریزی‌های اساسی این برنامه‌ها در شهرستان اردبیل تداوم می‌یابد تا شاهد ایجاد فضای شور و نشاط در بین خانواده‌ها و جوانان اردبیل باشیم.

وی اظهار کرد: استقبال مردم شهرستان اردبیل از جشنواره آدم برفی در سال‌های گذشته بسیار قابل توجه بوده است و انتظار می‌رود روز جمعه نیز جشنواره آدم برفی با حضور باشکوه اقشار مختلف اردبیل در ورودی دریاچه شورابیل اردبیل برگزار شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.