حضور بخش خصوصی در بخش به علاوه جشنواره اتفاق خوبی است

یکی از اتفاق های خیلی خوب جشنواره امسال حضور بخش خصوصی در بخش به علاوه جشنواره است.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر؛ فهمیه امن زاده مدیر تئاتر باران درباره حضور بخش خصوصی در جشنواره امسال گفت: یکی از اتفاق های خیلی خوب جشنواره امسال حضور بخش خصوصی در بخش به علاوه جشنواره است. اما احساس می کنم این یک طرح اولیه و خام است و نیاز دارد که با دقت بیشتری بررسی بشود. به نظر من جشنواره تئاتر فجر یکسری کارهای خوب را برای خودش انتخاب می‌کند و سالن‌های خصوصی مجبور هستند کارهای دیگری را انتخاب کنند؛ یعنی قدرت انتخاب تماشاخانه‌های خصوصی خیلی خیلی محدود می‌شود.  اینکه آثار تولیدات جشنواره هم در بخش اصلی جشنواره حضور دارند و مخاطبان جشنواره تئاتر فجر تمایل بیشتری دارند به تماشای بخش بین‌المللی و... جشنواره تئاتر فجر بنشینند. بنابر این سالن‌های خصوصی نمی‌توانند جدول مناسبی را تدارک ببینند.

این بازیگر تئاتر در خصوص برنامه‌های جنبی تئاتر باران در بخش به علاوه تئاتر فجر گفت: قرار است بخشی با نام رونمایی از تازه های کتاب داشته باشیم و یک بخش دیگری با نام پاتوق های شبانه را در نظر گرفتیم که بین هنرمندان ایرانی و مهمانان خارجی جشنواره تئاتر فجر برگزار می‌شود.

امن زاده درباره ارزیابی خود از روند برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز گفت: احساس می کنم جشنواره خیلی بهتری را نسبت به سال های گذشته تئاتر فجر خواهیم داشت و به نظر من همراه با  برنامه‌ریزی های خیلی دقیق تری در حال برگزاری است. پیگیری ها نظم بهتری به خود گرفته ضمن اینکه تماشاخانه‌های خصوصی به دلیل حضور در بخش به علاوه تئاتر فجر فعالیت بسیار خوبی را در پیش گرفته اند و امیدوارم سال های بعد حتما بهتر بشود.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار