یزد؛

ضرورت تسریع در بهره‌برداری از کارخانه جنوب یزد

تسریع در بهره برداری از کارخانه جنوب یزد ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ حجت الاسلام عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد در این زمینه با اشاره به کاربری‌های زیادی که کارخانه جنوب داردگفت: خوشبختانه خرید کارخانه جنوب یکی از افتخارات مصوبات شورای دوره چهارم بوده است که با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان خریداری و در اختیار شهرداری قرار گرفت.

زارع افزود: با توجه به وسعت این مکان های  سرپوشیده و بناهای مستحکمی که وجود دارد می‌توان طرح‌های تفریحی و ورزشی جهت کاربری‌های مختلف در نظر گرفت و با طرحی مناسب به یکی از قطب‌های فرهنگی وتفریحی شهر یزد تبدیل کرد..

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در این خصوص بر فضاسازی و زیبایی شهر در روزهای مبارک دهه فجر تاکید کرد.

همچنین محمدفقیه‌خراسانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به پتانسیل بالای کارخانه جنوب برای کاربری‌های مختلف افزود: با توجه به تعداد ساختمان‌ها در این مکان، سازمان‌های شهرداری می‌توانند در این کارخانه مستقر شوند..

محمدرضاعظیمی‌زاده شهردار یزد هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده شهرداری در این مکان گفت: گزارش مطالعاتی کارخانه جنوب به شورای اسلامی شهر ارائه می‌شود تا بتوانیم برای آینده این مکان تصمیمات مهمی گرفته شود و بعد از تصویب وارد عملیات اجرایی آن بشویم.

انتهای پیام/ز



برچسب ها: کارخانه ، جنوب ، استان یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.