تشکیل پرونده سلامت برای ملی پوشان وزنه برداری

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی: هیچ ورزشکاری را تنها نمی گذاریم

نوروزی بر حمایت کامل این فدراسیون از ورزشکاران سراسر کشور بویژه ملی پوشان و قهرمانان تاکید کرد و به ملی پوشان وزنه برداری اطمینان داد که مجموعه این فدراسیون با قدرت و جدیت در کنار آنها خواهد ماند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه تشکیل پرونده سلامت برای ملی پوشان رشته های مختلف ورزشی صبح روز گذشته بهداد سلیمی ، بهادرمولایی، سهراب مرادی، کیا قدمی، علی هاشمی، سید ایوب موسوی،وحید خدادادی ، یاسین باقری، حمیدرضا براری و محسن بهرام زاده از ملی پوشان وزنه برداری با حضور در درمانگاه فدراسیون پزشکی ورزشی تحت معاینات داخلی، قلب وعروق، چشم پزشکی، دندانپزشکی، ارزیابی های آزمایشگاهی و روانشناسی ورزشی قرار گرفتند و مشاوره تغذیه و پیکر سنجی و همچنین مشاوره های ضد دوپینگ به آنها ارائه شد.
 
بر اساس این گزارش، در آخرین ایستگاه این خدمات که بخش مبارزه با دوپینگ بود، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی پس از توضیحات دکتر الهام دادگستر مسئول کمیته اموزش نادو و دکتر داود باقری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری، نکاتی را به ملی پوشان یادآور شد.
 
وی با اشاره به در حال اجرا بودن پروسه درمان بهداد سلیمی و سعید محمدپور دو ملی پوشان وزنه برداری، تصریح کرد: نگاه فدراسیون پزشکی ورزشی به تمامی ورزشکاران و قهرمانان یکسان است و اطمینان داشته باشید ما هیچ ورزشکاری را تنها نمی گذاریم. با وجود این به دلیل گستردگی کار مجموعه پزشکی ورزشی، ورزشکاران می توانند برای دریافت خدمات فدراسیون به محض آسیب دیدگی یا نیاز به دریافت خدمات روانشناسی، تغذیه و مشاوره ضد دوپینگ در اسرع وقت با مجموعه ستادی و استانی فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ تماس گرفته و جهت دریافت خدمات اقدام کنند.
 
وی تصریح کرد: محموعه پزشکی ورزشی به دور از هرگونه شعار و تعارفی همواره خود را خادم ورزشکاران دانسته و می داند و همه ما هدفی جز جلب رضایت ورزشکاران نداریم.
 
نوروزی با تاکید بر توجه جدی ورزشکاران در مصرف هرگونه مکمل غذایی و ورزشی خاطر نشان کرد: مصرف مکمل غذایی برای ورزشکار غیر قابل اجتناب است. با وجود این، ما همواره به ورزشکاران هشدار داده ایم که از مصرف خودسرانه هرگونه مکمل و دارو جدا بپرهیزند. خوشبختانه کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری در این باره فعال است و انتظار این است که به طور کامل با این کمیته، فدراسیون پزشکی ورزشی و نادو هماهنگ باشید.
 
وی اضافه کرد: همه ورزشکاران باید توجه داشته باشند آنها مسئول اصلی پاک ماندن خودشان از هرگونه مواد نیروزا هستند. بنابراین قبل از هرگونه لغزشی آگاهانه یا ناآگاهانه باید این نکته را مد نظر داشته باشند تا خدشه ای مادی و معنوی متوجه شان نشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار