زاهدان ؛

نمایش اقتدار موشکی نیروی دریایی ارتش در رزمایش ولایت 94

یگان های شناور سطحی نیروی دریایی ارتش به صورت همزمان با پرتاب موشک های سطح به سطح 'کروز نور' اقدام به انهدام اهداف از پیش تعیین شده کرده و با موفقیت این ماموریت را به انجام رساندند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از زاهدان،سخنگوی رزمایش بزرگ دریایی ولایت 94 گفت : یگان های شناور سطحی نیروی دریایی ارتش به صورت همزمان با پرتاب موشک های سطح به سطح 'کروز نور' اقدام به انهدام اهداف از پیش تعیین شده کرده و با موفقیت این ماموریت را به انجام رساندند.

موسوی ادامه داد: همچنین در این مرحله از رزمایش نمایش قدرت بزرگ دریایی ولایت 94 موشک های نور که اخیرا پس از ارتقاء دقت و برد به این نیرو تحویل شده اند از ساحل به سمت اهداف از پیش تعیین شده پرتاب و با موفقیت به اهداف مورد نظر اصابت کردند.

وی عنوان کرد :یگان های شناور دریایی ارتش که در منطقه عمومی رزمایش مستقر شده اند به منظور انهدام اهداف سطحی و هوایی دشمن فرضی اقدام به تیراندازی با توپ ها و سلاح های ضدهوایی موجود در این یگان ها کردند.

معاون عملیات نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: به رغم اقدامات الکترونیکی دشمن علیه سامانه های موشکی نیروی دریایی ارتش، هیچ خللی در پرتاب موشک های پیش بینی شده وارد نیامده و تمامی این پرتاب ها بصورت کاملا موفقیت آمیز انجام شد.

موشک نور با برد نزدیک به 150 کیلومتر و دقت اصابت، سرعت مناسب، کشف هدف به خوبی و قدرت سر جنگنده ، حاصل دانش جوانان توانمند ایران اسلامی است.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.