قزوين ؛

تشریح برنامه های دهه فجر کمیته نیروهای مسلح

برنامه های کمیته نیروهای مسلح استان برای گرامیداشت ابام الله دهه فجر تشریح شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين ؛ جانشین فرمانده قرارگاه عملباتی 16 زرهی قزوین در جمع خبرنگاران   از تدارک 270 برنامه برای نیروهای این یگان و خانواده هایشان خبر داد .

امیر سرتیپ دوم رضایی سرآغاز این برنامه ها را از رژه موتور سوران در سطح شهر در 12 بهمن بیان کرد و گفت : موتور سوران حرکت خود را در سطح شهر شروع می کنند و در ساعت 9 و 30 دقیقه به امام زاده حسین می رسند.

وی همچنین از اجرای مراسم نورافشانی قبل از به صدا در امدن بانگ الله اکبر در زمین شقایق قزوین خبر داد.
جانشین فرمانده قرارگاه عملباتی 16 زرهی قزوین  ؛ اجرای مسابقات ورزشی ؛ غبار روبی  مزار شهدا ، دیدار با امام جمعه و گلباران راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر برنامه ها ی این دهه بیان کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان هم  از اجرای 1500 برنامه در این مجموعه گفت .
سرهنگ ابوالفضل طاهر خانی افزود : برنامه های سپاه با شعار تداوم اقتدار و عزت اسلامی در پرتو ولایت مداری ، هم دلی و هم زبانی شروع می شود.

به گفته طاهر خانی  ؛ برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب ، همایش مدافعان حرم ، ویزیت رایگان جامعه بسیج پزشکی در مناطق محروم از جمله برنامه های در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین هم تجلیل از حافظان امنیت ، برگزاری مسابقات مقاله نویسی و عکاسی و همچنین دیدار با خانواده های شهدای انقلاب را از جمله برنامه های ناجا در ایام دهه فجر بیان کرد.



انتهاي پيام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.