اصفهان؛

برگزاری همایش مدافعین حرم در نطنز

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نطنز گفت: در ایام دهه فجر همایش مدافعان حرم در نطنز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار  امروز در جلسه کمیته تشکل‌های دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر فرصت ارزشمندی برای بیان دستاوردهای نظام است.

وی افزود: در دهه فجر امسال 2 برنامه شاخص در سطح شهرستان برگزار که یکی از آن‌ها محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشوری و برنامه دوم همایش مدافعان حرم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نطنز تصریح کرد: ایام‌الله دهه فجر هم‌زمان با خجسته میلاد حضرت زینب (س) که طبق برنامه انجام‌شده برنامه همایش مدافعان حرم روز جمعه 15 بهمن‌ماه از ساعت 10 صبح در مسجد الزهرا (س) و با حضور روحانیون و هیئت مذهبی و مداحان اهل‌بیت (ع) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام‌شده جشن دهه فجر در 25 مسجد شهرستان برگزار و مساجد با همکاری امام جماعت، هیأت‌امنا، پایگاه بسیج، کانون فرهنگی و هنری برنامه جشن هر شب در دو مسجد نطنز و بادرود برگزار می‌شود.

علی مشربی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز نیز در این جلسه ضمن تسلیت ارتحال حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: یکی از مسائلی که در دهه فجر بایستی به آن توجه ویژه داشته باشیم انجام برنامه‌های گرامیداشت این دهه با محوریت مشارکت مردمی است.

وی افزود: قطعاً مشارکت مردم در برگزاری باشکوه برنامه بر غنای فرهنگی برنامه می‌افزاید و در این راستا به کلیه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تأکید شده که ضمن همکاری با سایر تشکل‌ها برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری را در سطح مساجد برگزار کنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.