ارومیه؛

افتتاح ۱۱ پروژه در دهه فجر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت : ۱۱ پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

حمید کاظمی‌کیا در گفت‌وگو باگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،ازارومیه به پروژه‌های مورد افتتاح شرکت توزیع نیروی برق استان در استان همزمان با دهه فجر امسال اشاره کرد و پروژه توسعه فیدر جدید با احداث یک هزار و ۱۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و یک کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی از پست عرشلو ارومیه را از جمله پروژه‌های مورد افتتاح همزمان با دهه فجر در ارومیه عنوان کرد و ادامه داد: این پروژه از سال ۹۳ آغاز شده و در راستای بهره‌برداری از آن ۹۱۸ میلیون ریال از منابع داخلی هزینه شده است.

کاظمی‌کیا اعلام کرد: همزمان با دهه فجر پروژه احداث خط ۲۰ کیلو وات هوایی جاده مهاباد جهت بارگذاری فیدر جی ۱۳ و کاهش بار فیدر جی ۱۱ در ارومیه با اعتبار هزینه شده ۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی پروژه احداث ۴۹۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و یک هزار و ۱۰۰ متر خط فشار متوسط زمینی جهت خروج فیدر جدید او اف ۲ از پست مصلی در ارومیه را از دیگر پروژه‌های مورد افتتاح در شهرستان ارومیه همزمان با دهه فجر عنوان کرد و افزود: این پروژه با اعتبار ۹۵۴ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: پروژه احداث یک هزار و ۵۰۰ متر شبکه دو مداره فشار متوسط حد فاصل چهار راه شورا تا پل قویون دانشکده جهت راه‌اندازی فیدر جدید پست شورا در ارومیه با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

کاظمی‌کیا خاطرنشان کرد: پروژه تبدیل ۳۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی از سیم مسی به کابل خود نگهدار به منظور کاهش تلفات در مناطق شهری و روستایی ارومیه با اعتبار هزینه شده ۱۱ میلیارد و ۲۰۱ میلیون ریال در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افتتاح پروژه‌های توسعه شبکه روستای قلعه سردار به طول ۳ هزار و ۵۰۰ متر جهت رفع ضعف ولتاژ در روستای قلعه سردار ارومیه با اعتبار ۹۱۱ میلیون ریال و تامین برق چاه‌های آب کشاورزی روستای گزنق با احداث ۱۰ کیلومتر در روستای گزنق ارومیه با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر امسال بیان کرد.

کاظمی‌کیا اعلام کرد: پروژه احداث چهار کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی جهت رفع ضعف ولتاژ منطقه فرودگاه ارومیه و جاده سلماس با اعتبار هزینه شده ۳ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال همزمان با دهه فجر در ارومیه مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: امسال همزمان با دهه فجر پروژه تعویض چراغ‌های فرسوده روستاهای چنقرالوی یکان، لشنلو و ریحان‌آباد ارومیه با چراغ‌های ۵۰، ۷۰ و ۱۵۰ وات با اعتبار هزینه شده یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی پروژه احداث یک کیلومتر شبکه ۲۰ کیلو ولت دو مداره در خیابان رسالت حد فاصل پست مصلی تا میدان وحدت به منظور ایجاد فیدر جدید در ارومیه را با اعتبار هزینه شده ۹۶۸ میلیون ریال از جمله پروژه‌های مورد افتتاح در دهه فجر عنوان کرد و افزود: پروژه تجهیز و راه‌اندازی دو دستگاه پست زمینی در محدوده خیابان بعثت و امین در ارومیه با اعتبار یک میلیارد و ۸۸۴ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های مورد افتتاح در این شهرستان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: دهه فجر ، پروژه ، برق ، شرکت ، شبکه ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.