کائیدی در نطق میان‌دستور:

هدف اصلی دشمن نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری کشور است

عضو کمیسیون بهداشت گفت: هدف اصلی دشمن نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و امنیتی کشور است.

کمیسیون بهداشت
به گزارش خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی کائیدی نماینده مردم پل‌دختر در نطق میان دستور امروز مجلس، با بیان سلام و درود بر امام زمان (عج) و امام راحل و تقاضای عمر باعزت برای مقام عظمای ولایت در ادامه گفت: آغاز ایام‌الله دهه فجر را به مقام معظم رهبری و مردم عزیز شهید پرور ایران تبریک عرض می‌نمایم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در ادامه با اشاره به مسئله نفوذ که مقام معظم رهبری بارها به این قضیه اشاره کرده‌اند، گفت: هدف اصلی دشمن نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و امنیتی کشور است و الحمدالله ملت ایران با روح انقلابی خود هرگز اجازه نفوذ را به دشمنان نمی‌دهند.

کائیدی با تقدیر و تشکر از رزمندگان دریادار سپاه انقلاب اسلامی گفت: اقدام به موقع سپاه در دستگیری تفنگداران آمریکایی و جلوگیری از نفوذ و تجاوز آنها به دریاهای کشور، اقدام بسیار مناسب و درخور تقدیر است.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران است زیرا که بیان کننده آزادی و حق دخالت مردم در سرنوشت خودشان است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در ادامه اظهار داشت: اصل شرکت در انتخابات، انتخاب نامزدهای اصلح برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است همانگونه که امام راحل فرموده‌اند نمایندگان مجلس را از طبقه‌ای انتخاب کنید که محرومیت و درد فقر را لمس کرده باشند نه از سرمایه‌گذاران و زمین‌خواران که غرق در لذات و شهوات هستند.

وی در ادامه به بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت و گفت: از وزیر نیرو خواهان کاهش تعرفه برق منطقه پل دختر هستم و از وزیر کشاورزی نیز با توجه به محرومیت استان و شهرستان پل دختر خواهان اعطای تسهیلات جهت استفاده از صندوق توسعه ملی برای دام و طیور هستم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار