بندرعباس؛

اجرای ۳۰ برنامه در بخش سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: بیش از ۳۰برنامه مختلف در بخش جنبی سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان اجرا می شود .

وی برگزاری کارگاه های تخصصی با موضوعات مؤلفان و چالش های چاپ و نشر ، سبک زندگی ایرانی و اسلامی و نقش حجاب در تحکیم خانواده ، عقلانیت انتقادی ، تریولوژی در حوزه مطالعه و کتابخوانی ، ادبیات کودکان ، نظریه ها و کاربردها ، چالش های اقتصادی و فرهنگ در آیینه حقوق و اخلاق ، شیوه نوین داستان نویسی در فضای مجازی ، بهره مندی از آیین های کهن در خلق آثار مدرن ، ادبیات پایداری را از مهمترین برنامه های تخصصی نمایشگاه سیزدهم کتاب هرمزگان برشمرد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: اجرای موسیقی توسط گروه های محلی و کلاسیک ، اجرای تکنولوژی پیانو توسط کودکان ، شب شعر «ماه و ماسه» ، رونمایی از کتاب «برقع» و «تفنگ را از لغتنامه های جهان بر خواهیم داشت» ازدیگر برنامه های فرهنگی و هنری بخش جنبی نمایشگاه کتاب عنوان کرد .

درویش نژاد با اشاره به حضور انجمن های مختلف در نمایشگاه سیزدهم کتاب گفت: هریک از این انجمن ها با توجه به تخصص خود برنامه های متنوعی را اجرا می کنند که علاقمندان می توانند از آن استفاده کنند .

سیزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان تا ۱۶ بهمن برای بازدید علاقمندان برپاست.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.