اردبیل؛

افتتاح 382 پروژه همزمان با دهه فجر

معاون هماهنگی عمرانی استانداری ادربیل گفت: همرمان با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر ۳۸۲ پروژه در استان اردبیل افتتاح می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی آذرنژاد اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر 382 پروژه در 10 شهرستان استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که برای راه‌اندازی این پروژه‌ها 390 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به این که پروژه‌های افتتاح شده در دهه مبارک فجر مربوط به 33 دستگاه اجرایی استان می‌شود ، بیان کرد: در این راستا مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی در استان اردبیل مربوط به آب و فاضلاب شهری با 24 پروژه، بخش کشاورزی با 27 پروژه، راه و شهرسازی با 30 پروژه و شهرداری با 45 پروژه است که در نقاط مختلف استان اردبیل به بهر‌برداری می رسد.

آذر نژاد تصریح کرد: همزمان با دهه فجر عملیات گاز رسانی به تعداد کثیری از روستاهای استان اردبیل انجام می‌شود که پیش بینی می‌شود تا پایان سال 95 عملیات گازرسانی به 444 روستای استان اردبیل انجام شود و برای اجرای این تعداد گاز رسانی 110 میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر 783 روستای بالای 20 خانوار استان از نعمت آب شرب سالم برخوردار شده‌اند و در حوزه آبرسانی به مناطق روستایی بعد از فعالیت دولت یازدهم در اردبیل اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

معاون هماهنگی عمرانی استانداری اردبیل در ادامه گفت: تمام تلاش مسئولان در امر خدمت‌رسانی به مردم کسب رضایت و افزایش خدمت رسانی به عموم مردم استان اردبیل است که امیدواریم با توسعه روند خدمات شاهد توسعه عمران و آبادانی در نقاط مختلف استان باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.