آذرنیا : دایی به صبا شخصیت داده است

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت : گرچه بازی با صبای قم جز سخت ترین بازی های ما در لیگ برتر است اما ما سعی می کنیم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم .

حسن آذرنیا در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص بازی امروز گسترش فولاد مقابل صبای قم اظهار کرد: بازی امروز ما با صبای قم جزو سخت ترین بازی های لیگ بوده که از اهمیت فراوانی برخوردار است زیرا برد در این دیدار می تواند باعث صعود چند پله ای تیم ما شود .

وی در ادامه افزود : صبای قم اکنون نتایج خوبی در بازی های لیگ نتایج خوبی بدست آورده است و در جام شهدا نیز توانسته با غلبه بر پرسپولیس و ذوب آهن به قهرمانی این رقابتها دست یابد . اما ما نیز برای برد به میدان می رویم و تیم دست وپا بسته ای نیستیم . 

آذرنیا گفت: ما با انجام بازی های تدارکاتی و  حضور در اردوی ترکیه روند آماده سازی خود را حفظ کرده ایم و به طور حتم نتایج زحمات تیمی را امروز با برد می بینیم زیرا تیم ما در تعطیلات برنامه ریزی مدونی را برگزار کرده است .

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد با اشاره به حضور دایی درصبای قم عنوان کرد : حضور علی دایی به عنوان سرمربیگری تیم صبا شخصیت تیمی داده است زیرا اکنون وی چهره ای شناخته شده در فوتبال آسیا و جهان است و با وجود دایی تیم صبا متحول شده است .

وی در پایان یاد آور شد : امیدوارم که با برد در این دیدار بتوانیم باعث صعود گسترش و شادی هواداران پرشور تبریزی شویم .

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار