آذرنیا: گسترش تیم دست وپابسته ای نخواهد بود

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: بازی های نیم فصل دوم به مراتب دشوارتر از نیم فصل اول هستند و به هیچ وجه نباید امتیاز از دست بدهیم .

حسن آذرنیا در گفتگوبا خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در باره بازی تیمش مقابل سیاه جامگان مشهد از هفته نوزدهم رقابتها اظهار کرد: نیم فصل دوم جای هیچ اشتباهی نیست و بازی ها به مراتب دشوارتر است .

وی در ادامه افزود: در واقع در بازی های برگشت هیچ تیمی نباید امتیاز از دست دهد چراکه در غیر این صورت جایگاه جدولی خود را از دست می دهد که البته تیم ها می توانند با تلاش جایگاه خود را به دست آورند .

آذرنیا با اشاره به بازی تیمش مقابل سیاه جامگان گفت: تیم فوتبال سیاه جامگان در بازی های اخیر عملکرد خوبی داشته و بازی مقابل نفت را با برد، پشت سرگذاشته است و به طور حتم برای برد تلاش می کند اما تیم ما نیز خوب بازی کرده و به هیچ وجه دست و پابسته به مصاف حریفان نمی رود .

وی بیان کرد: ما درابتدا سعی می کنیم فوتبال با کیفیتی ارائه دهیم سپس اولویت ما کسب برد و سه امتیاز بازی است که البته با هماهنگی و همدلی میان مالک، مدیریت و کادرفنی و بازیکنان که حکمفرما است می توانیم به اهداف باشگاه دست یابیم .

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد یادآور شد: امیدوارم گسترش فولاد ضمن ارائه بازی خوب وقابل قبول و همچنین کسب برد ضمن ارتقا در جایگاه جدول و تحقق اهداف باشگاه دل هواداران پرشور تبریزی را شاد کند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار