رفیق‌دوست:

5 قدرت نظامی جهان در برابر ایران ناتوانند

رفیق دوست گفت: 5 قدرت نظامی جهان در برابر ایران ناتوان بودند.

5 قدرت نظامی جهان در برابر ایران ناتوان بودندبه گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ "محسن رفیق دوست"  وزیر سابق سپاه در مراسم گرامیداشت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ایران که در محل جلوس امام خمینی واقع در بهشت زهرا تهران برگزار شد، گفت: زمانی که احساس کردیم امام خمینی در راه ایران است هیجانی عجیب ما را فرا گرفت و این هیجان هر سال بیشتر می شود.


وی ادامه داد: اهداف انقلاب ما اسلامی کردن ایران،‌اسلامی کردن کشورهای اسلامی و جهانی کردن اسلام بود و  او کرامت را به ایران مسلمان بازگرداند. اوایل جنگ که عده‌ای حس کردند صدام پیروز میدان است 8 رئیس جمهور به دیدار امام خمینی آمدند اما زمانی که صدای اذان به گوش رسید،‌امام خمینی بدون هیچ توجهی به آنها قصد اقامه نماز کردند. همین صلابت را مقام معظم رهبری در خصوص فاجعه منا از خود نشان دادند، زمانی که به حکام سعودی در خصوص رفتارشان متذکر شدند.

وزیر سابق سپاه اظهار داشت: بنیامین نتانیاهو بارها در سخنرانی های خود گفته است که تنها قدرتی که اسرائیل را تهدید می کند جمهوری اسلامی ایران است. آنها شعار  از نیل تا فرات را سر دادند اما امروز در تقابل با جمهوری اسلامی ایران شکست‌خورده‌ هستند.

سردار رفیق‌دوست ادامه داد: زمانی که سید حسن نصرالله در 22 سالگی به ایران آمد و مورد استقبال امام خمینی قرار گرفت مورد انتقاد بسیاری از مردم واقع شد اما امام با بصیرت مثال زدنی خود می دانست که سید حسن نصرالله یار دیرین انقلاب خواهد بود.

وی تصریح کرد:  امام فرمودند که ما آمریکا را زیرپا می گذاریم و این جمله در مذاکرات هسته‌ای به خوبی خود را نشان داد، زمانی که 5 کشور که 90 درصد از قدرت نظامی جهان را دارا هستند در مقابل جمهوری اسلامی ایران کاری از پیش نمی‌برند.

وزیر سابق سپاه گفت: در زمانی بیماری امام خمینی بسیاری نگرانی جانشین وی بودند اما ایشان بطور غیر مستقیم بارها و بارها به مقام معظم رهبری اشاره کردند و امروز شوری که در جهان اسلام ایجاد شده همگی به خاطر وجود رهبری مقتدر و با بصیرت همچون مقام معظم رهبری است، اگر امروز داعش در تهران نیست فقط به دلیل وجود سید علی خامنه‌ای است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار