قزوین؛

پرداخت پاداش مدیریت مصرف برق به صنایع

صنایع کشور ۱۰۰ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف برق گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از قزوین؛مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر گفت: در یک سال گذشته به صنایعی که با مدیریت در مصرف برق صرفه جویی کرده اند  ۱۰۰ میلیارد تومان پاداش داده شده است.

احمدی‌ یزدی در همایش تجلیل از صنایع مشارکت کننده در اجرای طرح های کاهش پیک بار در قزوین گفت: در هدف گذاری خود باید بتوانیم تلفات انرژی را به کمتر از ۱۰ درصد برسانیم که امیدوارم با همکاری واحدهای صنعتی بیشتری طرح های خود را پیاده کرده و به بهینه سازی مصرف هم کمک کنیم.

 وی اظهار داشت: امسال نسبت به پارسال حدود یک هزار مشترک صنعتی به جمع مشترکان همکار شرکت توزیع برق اضافه شده است به گونه‌ای که در حال حاضر ۳ هزار و ۶۰۰ مشترک صنعتی همکار برای اجرای اقدامات کاهش پیک بار در سطح کشور اعلام آمادگی کرده اند.

احمدی یزدی افزود: با اقدامات انجام شده در زمینه کاهش تلفات انرژی در یک سال گذشته میزان تلفات انرژی از ۱۵ درصد به ۱۱ درصد کاهش یافته است.

معاون خدمات فروش و امور مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین هم در این مراسم گفت: در صورت افزایش ۲۰ درصدی مصرف برق نیازمند تولید ۷۵ مگاوات برق با ۷۵ میلیون دلار سرمایه گذاری هستیم.

سید باقر بابایی چگینی افزود: بیش از ۱۰ راهکار برای مدیریت منطقی مصرف انرژی در صنایع پیش بینی شده و اقدامات فنی و مهندسی، عملیاتی، آماده سازی، سیاست گذاری، سیاست های تعرفه ای، امور فرهنگی و برنامه های تشویقی را اعمال می کنیم.

معاون خدمات فروش و امور مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اضافه کرد:با همکاری صنایع استان در تابستان امسال با کاهش دیماند همزمان ۳۲ مگاواتی و ۶۷.۲ مگاواتی غیر همزمان بیش از ۱۴ میلیارد ریال پاداش به صنایع همکاری کننده در مدیریت مصرف پرداخت شد.

وی افزود: قزوین سومین استان بعد از زنجان و یزد در میزان مصرف انرژی در صنعت است و در حال حاضر ۴۰۴۱ مشترک صنعتی در استان داریم . 

در این مراسم به ۱۸ واحد صنعتی برتر که در مدیریت بهینه مصرف، کاهش پیک بار، تولید پراکنده برق بیشترین همکاری را باشرکت توزیع نیروی برق داشتند لوح تقدیر و جوایز نقدی اعطاء شد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: پاداش ، برق ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.