اصفهان؛

پیشرفت 95 درصدی اولین تصفیه خانه فاضلاب سده لنجان

تصفیه خانه فاضلاب سده لنجان و ورنامخواست 95 درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از اصفهان ، معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفا استان اصفهان گفت: عملیات احداث تصفیه خانه فاضلاب سده لنجان و ورنامخواست با کمک بخش خصوصی از تیرماه سال 92 آغاز شده است و در ماههای آینده به بهره برداری خواهد رسید.

محسن بیشه افزود : احداث این شبکه فاضلاب و تصفیه خانه با جذب صد درصدی بودجه عمرانی ، با امضای قرار داد فی ما بین شرکت آبفا استان اصفهان و مجتمع فولاد مبارکه در منطقه سده لنجان و ورنامخواست در طول 3 سال انجام می شود.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفا استان اصفهان گفت : درچند ماه آینده با بهره برداری از فاز اول این تصفیه خانه در مساحتی به وسعت 32 هزار مترمربع جمعیتی بالغ بر 38 هزار نفر تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرارمی گیرند که به روش لجن فعال و هوا دهی گسترده با دبی خروجی 189 لیتر در ثانیه و دبی ورودی 2 مدول 4 هزار و 680 مترمکعب در روز است.
 
بیشه گفت : اجرای تصفیه خانه فاضلاب سده لنجان و ورنامخواست در دو شیفت کاری با سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه، شبکه های فاضلاب شهرهای منطقه لنجان و مبارکه در مدت سه سال اجرا می شود که پساب حاصل از آن با 230 لیتر بر ثانیه در یک دوره زمانی معین 30 تا 35 به فولاد مبارکه منتقل شود و مبلغ قرارداد طرح فاضلاب لنجان حدود 244 کیلومتر شبکه فاضلاب با مبلغ 712 میلیارد ریال اجرا می شود .

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.