ساری؛

حفظ محیط زیست با اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک صنعتی مازندران

785 واحد تولیدی مازندران جهت کاهش آلودگی به تصفیه‌خانه فاضلاب تجهیز شدند

حفظ محیط زیست با اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب  در شهرک صنعتی مازندرانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از اتصال ۷۸۵ واحد تولیدی و صنعتی به تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد .

سید مصطفی موسوی با اشاره به اينکه درحال حاضر 12 تصفیه خانه فاضلاب در شهرک‌هـا و نواحی صنعتی استان درحال فعالیت بوده و برای راه اندازی این تصفیه خانه‌ها، 103 هزار میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است، گفت: بیش از 70 درصد از واحدهای بهره بردار در شهرک‌های صنعتی استان زیر پوشش تصفیه خانه فاضلاب قرار دارند.

وي افزود: تصفیه خانه‌های فاضلاب با هدف جلوگیری از مسائل زیست محیطی، کاهش آلودگی و استفاده مجدد از پسآب در ایجاد فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرا می‌شود. همچنين 12 تصفیه خانه فاضلاب فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان 6575 مترمکعب فاضلاب را در شبانه روز تصفیه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: سه تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی جویبار، بشل و شهدای محمودآباد با ظرفیت پالایش 2950 مترمکعب در شبانه روز، در مرحله اجرا قرار دارند.

سید مصطفی موسوی افزود: تصفیه خانه‌های فاضلاب با هدف جلوگیری از مسائل زیست محیطی، کاهش آلودگی و استفاده مجدد از پسآب در ایجاد فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.