رضایی: آندو در تیم مورد نظر آقایان بازی می‌کرد محروم نمی شد

مدیر عامل باشگاه سایپا درباره دیدار این تیم مقابل پدیده و محرومیت تیموریان واکنش نشان داد.

رضایی: آندو در تیم مورد نظر آقایان بازی می‌کرد محروم نمی شد

بیت اله رضایی در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار تیم های سایپا و پدیده مشهد گفت: در ابتدا از میزبانی پدیده تشکر می‌کنم که نمونه بوده و به آن ها به دلیل بازی خوبی که ارائه کردند تبریک می گویم.

وی افزود: سایپا در این دیدار یکی از برترین روزهای خود را پشت سر گذاشته و از لحاظ فنی و تاکتیکی آن تیم همیشگی نبود بازیکنان ما در جام شهدا و دیدارهای تدارکاتی عالی بازی کردند اما در دیدار مقابل پدیده آن کیفیت همیشگی را ارائه ندادند.

رضایی ادامه داد: با توجه به جدایی جواد نکونام در نامه نگاری‌های خود با مسئولان قصد داشتیم مجوز بازی آندرا نیک تیموریان را بگیریم چرا ک وی از لحاظ فنی و روحی در دیدار روز گذشته به سایپا کمک می کرد. اما این امر محقق نشد و دست مجید جلالی خالی ماند.

مدیر عامل باشگاه سایپا گفت: ما روز اول بهمن نامه اعتراضی خود را به کمیته مسابقات فرستادیم اما آنها 12 بهمن و یک روز قبل از بازی با پدیده حکم قطعی محرومیت آندو را صادر و وی را برای این مسابقه محروم کردند.

اگر تیموریان در تیم مورد نظر آقایان بازی می کرد هیچگاه وی محروم نمی شد و با هزاران تبصره و ماده، مجوز بازی آندو را صادر می کردند اما چون سایپا تیم بی حاشیه‌ای است، این گونه حکم می دهند.

وی در خصوص وضعیت سایپا در ادامه لیگ اظهار کرد: وضعیت تیم ما خوب است و در ادامه لیگ بهتر می‌شود. شنبه هفته بعد در جلسه کمیته فنی مسائل تاکتیکی تیم را مطرح می کنیم تا روز به روز شرایط بهتر شود و شرمنده پرسنل زحمتکش، اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا نشویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: رضایی ، آندو ، پدیده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار