رضایی: دلیل موافقت سایپا با رایگان شدن بازی خوشحالی هواداران پرسپولیس است

مدیر عامل باشگاه سایپا خوشحال کردن هواداران پرسپولیس و درخواست مجید جلالی را دلیل موافقت با رایگان شدن طبقه دوم ورزشگاه آزادی عنوان کرد.

رضایی: دلیل موافقت سایپا با رایگان شدن بازی خوشحالی هواداران پرسپولیس است
بیت‌اله رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره رایگان شدن طبقه دوم ورزشگاه آزادی در دیدار پرسپولیس-سایپا اظهار کرد: از طرف هیئت مدیره باشگاه سایپا دقایقی پیش به من اطلاع دادند که مذاکرات 2 طرف برای رایگان شدن طبقه دوم ورزشگاه آزادی در دیدار تیم ما با پرسپولیس مورد موافقت قرار گرفته و سرانجام هواداران پرسپولیس می‌توانند به صورت رایگان در طبقه دوم ورزشگاه آزادی حضور یافته و تیم خود را مورد حمایت قرار دهند.

وی افزود: البته کادر فنی و مجید جلالی سرمربی سایپا نیز با حضور پرشمار هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی موافق بودند. چرا که این مسئله را منجر به بالا رفتن کیفیت فنی این دیدار و جذابیت‌های  دیدار پرسپولیس-سایپا می‌بینند.

مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص این که آیا مبلغی از باشگاه پرسپولیس به سایپا برای بلیت‌فروشی این دیدار داده می‌شود یا خیر بیان کرد: به هر حال ما مذاکراتی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام داده و قول‌هایی در این باره به باشگاه سایپا داده شده است. امیدوارم این موضوع تحقق پیدا کند چرا که باشگاه سایپا میزبان این بازی به دلیل خوشحال کردن هواداران پرسپولیس فرصت حضور آنها را در ورزشگاه آزادی فراهم کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار