کرمانشاه؛

افتتاح فن بازار منطقه‌ای کرمانشاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت:فن بازار منطقه‌ای کرمانشاه بعنوان چهاردهمین فن بازار منطقه‌ای کشور در شهرک صنعتی بیستون کرمانشاه راه‌اندازی شده است.

افتتاح فن بازار منطقه‌ای کرمانشاه
به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت:فن بازار منطقه‌ای کرمانشاه بعنوان چهاردهمین فن بازار منطقه‌ای کشور در شهرک صنعتی بیستون کرمانشاه راه‌اندازی شده است.

شاهپور قنبری اظهارکرد: در قالب این طرح، قراردادی دو ساله بین مرکز فن بازار ملی ایران و شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه به عنوان متولی این موضوع منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: فن بازار مجموعه‌ای‌ است برای تسهیل مبادلات فن آوری. یعنی عرضه کنندگان فن آوری و، صاحبان ایده در این فضا توانمندی و فناوری قابل عرضه‌شان را به نمایش می‌گذارند، از طرف مقابل هم خریداران فن‌آوری که مخاطب و متقاضی آن واحدهای صنعتی هستند، فن‌آوری مورد نیازشان را جستجو می‌کنند و این انطباق و رابطه را کارگزار  فن بازار تسهیل می‌کند.

وی یادآور شد: تمامی این موارد یک متولی می‌خواهد که متولی‌اش با تایید و ارزیابی همکاران ما در فن بازار ملی ایران، شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه است.

قنبری با بیان اینکه فن بازار به عنوان یک حلقه واسطه بین متقاضیان و عرضه‌کنندگان فناوری کار ایجاد ارتباط و تسهیل دسترسی این دو حوزه را بر عهده دارد، اظهار امیدواری کرد: این ابزار (فن بازار) بتواند کمک قابل توجهی در ارتباط با توسعه فن آوری شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی انجام دهد.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.