کرمانشاه؛

امروز دشمنان فضای کشور را فضای نفوذ می‌بینند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امروز دشمنان فضای کشور را فضای نفوذ می‌بینند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از کرمانشاه؛فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امروز دشمنان فضای کشور را فضای نفوذ می‌بینند و در طول سالهای پس از انقلاب اسلامی ایران تمامی توطئه‌های دشمنان از ترور، بمب‌گذاری و کودتا گرفته تا دیگر فتنه‌ها و سناریوهای دشمنان با شکست مواجه شده و لذا امروز به نوعی تمام مهمات دشمنان تمام شده است.
سردار بهمن ریحانی از حضور پرشور در انتخابات به عنوان یکی از محورهای مورد تاکید مقام معظم رهبری  یاد کرد و با بیان اینکه تمام هدف و برنامه دشمنان این است که ماندگاری نظام را از بین ببرند، گفت: امروز مقام معظم رهبری بزرگترین عنصر ماندگاری نظام  را در انتخابات و حضور پرشور مردم  در آن می‌بینند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت دهه فجر، از دهه فجر به عنوان واقعه عظیم و بزرگی یاد کرد که جهان اسلام را متحول کرد و افزود: دهه فجر واقعه‌ای بود که اسارت بندگی و ذلت را از ما گرفت و ایران را از کشوری خوار و ذلیل به کشوری با قدرت و عزت تبدیل کند .

وی با بیان اینکه امام(ره) فضایی را بوجود آورد که در صدر اسلام هم نمونه‌های آن کم بود، گفت: امام(ره) با درست کردن این فضا کشور را از اسارت و بندگی و ذلت نجات داد و ایران اسلامی که روزگاری مورد تحقیر بیگانگان بود، امروز به جایی رسیده که دنیا تسلیم آن شده است.

وی گفت: امام خمینی(ره) یک فهم جدید از دین مبین اسلام را با یک بازشناسی و بازخوانی جدید مطرح کرد و کشور و جهان اسلام را از اسلام حداقلی نجات داد.

ریحانی افزود: امام(ره) اسلام را از یک اسلام حداقلی به یک اسلام انقلابی، پویا، پرتحرک و محکم در برابر ظالمین و خاضع در برابر مظلومین تبدیل کرد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.