ساری؛

وجود نخبگان در کشور از برکات انقلاب اسلامی

از برکات انقلاب اسلامی وجود نخبگان در کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ نماینده ولی ‌فقیه در مازندران در شانزدهمین اجلاس سراسری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ساری ، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و اشاره به اینکه بازگشت به خویشتن خویش از برکات دهه فجر است، گفت: امام در مقابل فساد لوایح شش گانه که دولت طاغوت به تصویب رسانید قیام کرد.

آیت ‌الله نورالله طبرسی افزود: امروز پایه ‌های انقلاب اسلامی ایران در کشورهایی مانند یمن، سوریه، لبنان و افغانستان به خوبی ریشه دوانده و ایران در این بخش دیگر تنها نیست.

وی با تاکید بر اینکه امام راحل ایرانی‌ها از قید طاغوت رها کرد و به واقعیت خودشان رسانید، گفت: طاغوت به گونه‌ ای رفتار کرده بود که تصور اینکه روزی پژوهشگر داشته باشیم را نمی‌کردیم اما امروز همین دانشگاه آزاد هزاران نفر نیروی نخبه پرورش می‌دهد.

نماینده ولی ‌فقیه در مازندران با تاکید براینکه آمریکا مجبور به مذاکره بود، افزود: اینکه آمریکا مجبور می شود پای میز مذاکره بنشینند از قدرت انقلاب امام و مردم است و تحولی است که امام به وجود آورد، آن روز امام تنها بود ولی امروز همه دانشمند و نخبگان کشور وجود دارند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.