ساری؛

مراقب کلاهبرداران موبايل بانک باشید

کلاهبردار موبايل بانک در شهرستان بابلسر دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئيس پليس آگاهی مازندران، از شناسايی و دستگيری کلاهبردار حرفه ای که به بهانه پرداخت وجه از طريق موبايل بانک اقدام به کلاهبرداری از کسبه و بازاريان در شهرستان بابلسر می کرد، خبر داد.

سرهنگ احمدرضا رستمی افزود: در پی مراجعه و شکايت برخي کسبه و بازاريان در شهرستان بابلسر، مبنی بر اينکه فردی که خود را " علی-ح" معرفی و با شگرد پرداخت وجه از طريق اينترنت تلفن همراه از آنان کلاهبرداری می کرد، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان اين پليس قرار گرفت.

رئيس پليس آگاهی مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات پليس در جهت شناسايی و دستگيری متهم به کلاهبرداری، گفت: ماموران در تحقيقات پليسی دريافتند، فرد کلاهبردار پس از خريد وسايل و اجناس از مغازه ها، به بهانه اينکه وجه مورد نظر را از طريق موبايل بانک به حساب صاحب مغازه واريز می کند، اقدام به کلاهبرداری کرد.

سرهنگ رستمی افزود: ماموران با دريافت اين اطلاعات و مشخصات متهم به کلاهبرداری و تصاوير بدست آمده از دوربين های مدار بسته فروشگاه ها، سرانجام موفق شدند، متهم اين پرونده به نام اصلی "عباس– ص" 35 ساله را حين سرقت و کلاهبرداری 40ميليون ريالی در يک طلافروشی واقع در بخش بهنمير شهرستان بابلسر با هوشياری و همکاری صاحب مغازه دستگير کردند.

رئيس پليس آگاهی مازندران با اشاره به اتهامات اين فرد کلاهبردار، گفت: متهم که از سال 92 تحت تعقيب مقامات قضايی و انتظامی بوده با جعل عنوان و استفاده از اسامی مستعار از قبيل"علی – ح"،"ميثاق و سعيد – ص"در استان های " مازندران، گلستان و زنجان " اقدام به کلاهبرداری می کرد.

متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.