طرح آموزش نرم‌افزارهای محتوایی در مدارس علمیه سراسر کشور اجرا می‌شود

مدیر کل پژوهش‌های عمومی حوزه‌های علمیه خواهران از اجرایی شدن طرح آموزش نرم‌افزارهای محتوایی و ابزاری در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور خبر داد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین اسحاقی، مدیر کل پژوهش‌های عمومی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این‌که نقش فناوری‌های نوین در افزایش سطح کمی و کیفی پژوهش‌ها همواره مورد تأکید جامعه آموزش عالی بوده است و دلیل این مدعا، نامگذاری روز 25 آذرماه از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نام ‹‹هفتۀ ملی پژوهش و فناوری» است، افزود: البته فرهنگ سازی استفاده از فناوری‌های نوین، شرطی لازم برای تحقق شعار محوری «هر طلبه یک پژوهشگر» است.

وی اظهار کرد: در همین راستا معاونت پژوهش در نظر دارد، نخستین دوره هدایت شده کارگاه آشنایی و چگونگی بهره‌گیری اساتید و طلاب سطح 2 و 3 ملزم به تدوین پایان‌نامه و تحقیق پایانی از فناوری‌های نوین را در قالب طرح «آموزش نرم‌افزارهای محتوایی و ابزاری» اجرا کند.

مدیر کل پژوهش‌های عمومی حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: بر این اساس، استان‌های متقاضی برگزاری این دوره لازم است با توجه به هماهنگی‌های اسکان، پذیرایی و تجهیز کارگاه که بر عهده استان است، اقدام کرده و درخواست برگزاری کارگاه را از طریق اتوماسیون تا تاریخ 15 بهمن 1394 به این معاونت اعلام کنند.

اسحاقی بیان داشت: با توجه به این‌که هزینه‌های مربوط به استاد(حق التدریس و ایاب ذهاب) بر عهده معاونت پژوهش است؛ از این رو نظر به محدودیت‌های بودجه‌ای و زمانی، اولویت‌بندی‌ها بر اساس تاریخ ارسالِ درخواست صورت خواهد گرفت.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.