رئیس کمیته واترپلو:

مسائل مالی باعث عقب گرد تیم‌های لیگ برتر شد

رئیس کمیته واترپلو گفت: لیگ واترپلو با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند به طوری که بسیاری از تیم‌ها به دلیل کمبود بودجه از حضور در لیگ انصراف دادند.

نادر غفوری در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ‌با وجود اینکه چیریچ به ایران بازگشته است اما در هفته‌های پایانی لیگ نمی‌توان بازیکنان را از باشگاه‌ها جدا کرد و به تیم ملی فرستاد.

به همین دلیل چیریچ نیز تصمیم گرفت در دو هفته پایانی لیگ به تماشای بازی‌ها بنشیند و بازیکنان مورد نظرش را شناسایی کند. به محض پایان لیگ اردوی تیم ملی واترپلو برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در آبان سال 95 آغاز می‌شود.
 
وی افزود: با وجود اینکه تعداد تیم‌ها در لیگ امسال کم بود، اما رقابت‌ها سطح بالایی داشت. ملی پوشان 6 بخش شده بودند و با یکدیگر به رقابت می‌پرداختند، نتایج نیز بسیار به هم نزدیک بود گاهی تیم دوم جدول تیم اول را شکست می‌داد و گاهی تیم چهارم از صدر تیم دوم جدول می‌گذشت.
 
رئیس کمیته واترپلو تصریح کرد: وجود مشکلات مالی در لیگ واترپلو باعث شد بسیاری از تیم‌ها از حضور در لیگ انصراف بدهند. امسال حتی باشگاه‌های فوتبال و والیبال هم مشکل مالی داشتند چه برسد به باشگاه‌های واترپلو.
 
غفوری درباره لیگ واترپلوی زیر 17 سال اظهار کرد: این لیگ با حضور 11 تیم به مرحله حذفی رسیده است. 11 تیم در دو گروه A و B با هم به رقابت می‌پردازند. چهارشنبه و پنجشنبه گذشته 2 تیم استخر آزادی و شهید نوفلاح ج از گروه A به دور حذفی رسیدند. چهارشنبه و پنجشنبه این هفته نیز تیم‌ها در گروه B به مصاف یکدیگر می‌روند تا دو تیم اول گروه B نیز مشخص شوند و در نهایت 4 تیم به صورت ضربدری برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر روبرو خواهند شد.

فینال این رقابت‌ها اسفند ماه در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار