شریعت: اگر فوتبالیست بودیم بر سرمان دعوا بود!

سرمربی تیم واترپلوی سپاهان گفت: اگر تیم ما در رشته فوتبال فعالیت می‌کرد، حامیان مالی زیادی برسرمان دعوا می‌کردند تا اسپانسر تیم شوند.

مرتضی شریعت در گفتگو با خبرنگار  حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به دلیل نبود حامیان مالی در لیگ، تعداد کمی از تیم‌ها در لیگ شرکت می کنند،  من به عنوان مربی واتلرپلو اگر در باشگاه سپاهان به دنبال تشکیل تیم نباشم، هیچ کس این کار را نخواهد کرد در حالی که اگر تیم فوتبال بودیم حامیان مالی با یکدیگر بر سر تیم دعوا می‌کردند.

وی ادامه داد ما به دلیل عشقمان به دنبال واترپلو می‌رویم و مصمم هستیم در مسابقات لیگ حضور داشته باشیم.کادر فنی  و بازیکنان تیم هیچ قراردادی با باشگاه سپاهان ندارند و تاکنون یک ریال دریافت نکرده‌اند. متاسفانه فوتبال جای تمام ورزش‌ها گرفته است.

سرمربی تیم واترپلوی سپاهان دوباره وضعیت تیمش اظهار کرد: هجده نفر از بازیکنانم اهل اصفهان هستند و دو نفر از شهرهای مختلف دیگر، بدون بودجه نمی‌توانم بازیکنی را از شهرهای دور و یا تیم ملی به تیم بیاورم. زیرا بدهکار آنان می‌شدم تیم واترپلوی سپاهان تیمی جوان است با تجربه‌ترین بازیکن سپاهان بیست‌و‌چهار سال سن دارد. هم چنین کامران جلیلی شانزده ساله است و برای تیم به آب می‌زند.

وی افزود: هم اکنون در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار داریم و به مرحله پلی‌آف صعود کرده‌ایم در همین راستا شانزدهم بهمن با تیم دانشگاه آزاد اسلامی در اصفهان دیدار می‌کنیم.

شریعت درباره سرمربی صربستانی تیم ملی خاطرنشان کرد: چیریچ کارنامه خوبی در واترپلو دارد به عنوان بازیکن در دو المپیک شرکت کرده است.

همچنین مربی جوانی است و هنوز برای آموزش و بازی به آب می‌زند چیریچ سلایق خاصی دارد و به نظم و ترتیب اهمیت فراوانی می‌دهد به همین دلیل ممکن است واترپلوئیست‌ها از او دلخور شوند. باید بدانیم تا زمانی که منظم نشده‌ایم موفق نخواهیم شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار