شهر عتمان سوریه آزاد شد

نيروهای ارتش سوريه در ادامه پیشروی‌های خود توانستند شهر "عتمان" را به طور كامل به كنترل خود درآورند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نيروهای ارتش سوريه موفق شدند كه شهر عتمان در شمال منطقه درعا را به طور كامل به كنترل خود در بياورند.

خبرنگار شبکه العالم از سوریه گزارش داد: ارتش سوریه توانست شهر عتمان در شمال منطقه درعا را به کنترل کامل خود در بیاورد. این امر بعد از عقب نشینی گروههای مسلح با برجای گذاشتن سلاح ها و تجهیزاتشان صورت گرفت.

نیروهای ارتش سوریه "محمد البردان" از سرکردگان ارشد گروه مسلح موسوم به "ارتش آزاد" را در ریف درعا از پا درآوردند.

این نیروها همچنین بر ناحیه اداره پست و کارخانه تولید کابل که از مهمترین محل های تجمع عناصر مسلح در بخش جنوبی شهرک عتمان بود، کنترل یافتند.

این امر درسایه ناکامی ها و شکست های عناصر مسلح در مناطق مختلف سوریه صورت می گیرد.

این درحالی است که ارتش سوریه درپی نبردهای شدید با عناصر مسلح، در محور جبل الروس در اطراف بخش کنسبا در ریف شرقی لاذقیه پیشروی کرد.

* آزادسازی روستاها و مناطق نزدیک مرز ترکیه
آزادسازی روستاهای واقع میان شهر حلب و مرز ترکیه به دست ارتش سوریه و هم پیمانانش نیز درسایه فروپاشی گسترده صفوف تروریست ها همچنان ادامه دارد.

خبرنگار العالم همچنین از کشته شدن "محمود المطر" مسئول داعش در روستای القوریه در نبرد با ارتش سوریه در شهر دیرالزور خبر داد.

ارتش سوریه علاوه بر این یک انبار مهمات عناصر داعش در شمال شرقی جبل الطار در ریف تدمر را منهدم کرد.

* آزادسازی شهر رتیان در حومه شمالی حلب
نیروهای سوری با پشتیبانی کمیته های مردمی و همپیمانانش توانستند پس از شکستن محاصره شهرهای نبل و الزهراء و بازگرداندن امنیت به این مناطق، شهر "رتیان" در حومه شمالی حلب را نیز آزاد کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار