مسئول تکریم بازنشستگان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: در حال حاضر به طور تقریبی، 850 خانواده عضو کانون بازنشستگان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین هستند.

به گزارش گروه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين ؛محمدرضا عباسی‌نیا  اظهار کرد:‌ بازنشستگان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از اقشار تأثیرگذار جامعه است که اقدامات و برنامه‌های مختلفی برای آنان در نظر گرفته می‌شود.

مسئول تکریم کانون بازنشستگان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: تکریم از بازنشستگان این نهاد فرهنگی در دو مرحله و در بازه زمانی نیمسال نخست و دوم سال صورت می‌‌گیرد.

عباسی‌نیا با بیان اینکه مسائل سیاسی، بهداشتی و بصیرتی از موضوعاتی است که در مراسم‌ها و همایش‌های بزرگداشت بازنشستگان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین دنبال می‌شود، افزود: برگزاری اردوهای تفریحی، سیاسی و زیارتی برای بازنشستگان به شهر مشهد هر دو سال یکبار و شهر‌های شمالی از برنامه‌هایی است که در راستای تکریم بازنشستگان در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین هیچ تفاوتی را بین شاغلان و بازنشستگان قائل نمی‌شود، ادامه داد: تسهیلات وام اعم از ازوداج فرزندان بازنشستگان برای خانواده‌ها، توجه به مسائل فرهنگی به ویژه فعالیت‌های قرآنی، کلاس‌های آموزشی و بصیرتی از اقداماتی است که در راستای تکریم بازنشستگان این نهاد انجام می‌شود.

مسئول تکریم کانون بازنشستگان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین به آمار افراد زیر پوشش کانون بازنشستگان این سپاه اشاره و بیان کرد: کانون بازنشستگان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در بازه زمانی سال 78 و 79 آغاز به کار کرده که افزایش خدمات جزو فعالیت‌های مهم آن بوده است.


وی ادامه داد‌: با توجه به اینکه افراد سی سال بعد از خدمت از کار کردن معاف می‌شوند، به طور معمول رنج سنی کانون بازنشستگان سپاه صاحب‌الامر (ج) استان قزوین، بین 45 تا 60 سال است.

انتهاي پيام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.