قزوين ؛

مجتمع بزرگ بین شهری در قزوین افتتاح شد

در مراسمی با حضور استاندار قزوین مجتمع بزرگ رفاهی خدماتی بین شهری و بوستان یاس در شهرستان البرز افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين ؛این مجتمع در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع با زیربنای ۲۰ هزار مترمربع در سه فاز ساخته شده است.

در فاز اول این مجتمع رفاهی، نمازخانه، جایگاه سوخت، بنزین و نفت گاز، رستوران، واحدهای تجاری و پذیرایی ویژه اتوبوسها، کارواش، تعمیرگاه و تعویض روغنی پیش بینی شده است.

در فاز دوم نیز غرفه های تجاری ئ خدماتی، فست فود، با ظرفیت ۱۰۰ نفر، رستوران با ظرفیت ۸۰۰ نفر، فروشگاه و چند رستوران ساخته شده است.

برای احداث این مجتمع بزرگ بین راهی ۱۲۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

در فاز سوم این مجتمع نیز توقفگاه برای استراحت و پذیرایی از رانندگان خودروهای سنگین، متل بین راهی، سالن های ویژه سوغات پیش بینی شده است که در سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

فریدون همتی استاندار قزوین در مراسم افتتاح این مجتمع گفت: قزوین با قرار گرفتن در محورهای مواصلاتی چند استان مهم در مسیر شمال و شمالغرب ظرفیت بسیار خوبی برای ساخت مجتمع های خدماتی دارد.

وی افزود: ضرورت خدمت رسانی به مسافران در ایام مختلف سال بویژه مناسبت ها و تعطیلات نوروزی ایجاب می کند در این مسیرها با کمک بخش خصوصی بتوانیم مجتمع هایی ایجاد کنیم تا همه نوع خدمات را با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار مسافران قرار دهند و این گونه طرح ها می تواند با استقبال مردم روبرو شود.

انتهاي پيام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.