سیچلو آخر هفته در تهران

مربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران برای تماشای مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال ایران آخر همین هفته به تهران سفر خواهد کرد.

 به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه هفته جاری مرحله مقدماتی خود را پشت سر خواهد گذاشت تا ادامه این مسابقات در مرحله پلی‌آف پیگیری شود.
خوان سیچلو مربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران تیم ملی تا پایان هفته جاری به تهران سفر می کند تا بازی‌های لیگ برتر والیبال در مرحله پلی‌آف را از نزدیک زیر نظر گرفته و اردوهای تیم ملی را برگزار کند.
سیچلو قصد دارد فهرست بازیکنان مورد نظر خود برای تیم ملی ب را هم در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دهد تا در نیمه اول اسفندماه تمرینات این تیم را شروع کند.
اردوهای تیم ملی والیبال از روز ششم فروردین ماه شروع می‌شود و رائول لوزانو سرمربی تیم کشورمان که در لیگ باشگاهی لهستان هدایت تیم چارنی رادوم را در اختیار دارد، فروردین ماه به تیم ملی ایران ملحق خواهد شد.
رائول لوزانو و خوان سیچلو سرمربی و مربی جدید و آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران هستند که مسئولیت کسب سهمیه المپیک 2016 تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار