تیموریان: سایپا مقابل استقلال خوزستان بد شانس بود

هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: سایپا در دیدار برابر استقلال خوزستان فرصت‌های زیاد گلزنی داشت اما به دلیل بدشانسی نتیجه بازی را واگذار کرد.

تیموریان: سایپا مقابل استقلال خوزستان بد شانس بود
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آندو تیموریان درباره بازی مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی خوبی بود هر چند در نیمه اول تهاجمی بازی نکردیم اما در نیمه دوم سوار بازی بودیم، متاسفانه کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی فرصت نمایش بهتر را از هر دو تیم گرفت و به همین دلیل 2 تیم رو به ارائه تاکتیک سانتر از جناحین آوردند.

وی درباره درگیری با نیمکت نشینان استقلال خوزستان گفت: مشکل خاصی نبود بلکه بازیکنان نیمکت نشین استقلال خوزستان بیرون رفتن توپ را به سود تیم خودشان می‌دانستند که من تنها به آنها نگاه کردم.

وی همچنین افزود: عبداله ویسی بزرگ من است و احترام ویژه‌ای برای این سرمربی قائل هستم، باید این سرمربی جدید را به دلیل داشتن اخلاق ویژه تحسین کنند.

تیموریان در مورد بازی مقابل استقلال خوزستان ادامه داد: در این بازی سایپا بدشانس بود و امیدوارم در بازی بعدی در مقابل سپاهان از فرصت‌های خود استفاده کرده و به روند ناکامی دو هفته ای خود پایان دهیم، البته با توجه به اینکه بیشتر تیم‌های صدر جدولی در هفته جاری نتیجه نگرفتند وضعیت جدول تغییر چندانی نکرده است.

کاپیتان تیم ملی در خصوص پیوستن به سایپا اظهار کرد: پس از جدا شدن از لیگ  قطر سایپا نخستین تیمی بود که به من پیشنهاد داد و با توجه به شرایط خوب این باشگاه ترجیح دادم به جمع شاگردان مجید جلالی بیپوندم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار