دورقی: گلزنی در پی ضد حملات

بازیکن استقلال خوزستان در بازی مقابل سایپا گفت: به علت فشار حملات سایپا از ضد حملات استفاده کردیم و در پی آن گل پیروزی را کسب کردیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میثم دورقی بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره بازی امروز اظهار کرد: ما در نیمه اول فوتبال خوبی را ارائه کردیم و از هر لحاظ مستحق گل برتری بودیم اما در نیمه دوم به دلیل فشار حملات سایپا تا حدودی مجبور به عقب نشینی شدیم هر چند در آن لحظات نیز با استفاده از ضد حملات نیز در پی زدن گل پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار بودیم.

وی افزود: به هر حال از کسب 3 امتیاز این دیدار بسیار خوشحالم و امیدوارم با شکست استقلال تهران زمینه صدر نشینی تیممان فراهم گردد.

دورقی در ادامه بیان کرد: استقلال  خوزستان در 2 هفته گذشته نتیجه خوبی کسب نکرده است، به همین دلیل هواداران از ما انتظار کسب نتیجه در دیدار با سایپا را داشتند که خوشبختانه در پایان با این پیروزی خوشحال به خانه برگشتیم.

وی درباره درگیری به وجود آمده در این دیدار گفت: دو تیم فوتبال فیزیکی را ارائه کردند و در این گونه رقابت‌ها درگیری جزء طبیعی از بازی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار