قزوین؛

واگذاری اماکن ورزشی به هیئت ها زمینه ساز رشد ورزش است

معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: این واگذاری ها باعث می شود تا نهادهای غیردولتی با فعالیت های مطلوب بتوانند هزینه های مربوط به خود را تامین کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علوی هیات های ورزشی را بهترین گزینه برای استفاده از اماکن ورزشی دانست وافزود:  بهترین گروهی که می توانند به توسعه ورزش همگانی و قهرمانی کمک کنند هیات های ورزشی هستند.

وی عنوان کرد: در برنامه پنج ساله به منظور کوچک کردن بدنه دولت واگذاری اماکن به بخش خصوصی فعال در زمینه ورزش سپرده شد امابه دلیل مشکلاتی که به وجود آمد در سال 94 تصمیم گرفته شد که این موضوع به بخش خصوصی و هیات های ورزشی به صورت تلفیقی واگذار شود.

علوی خاطر نشان کرد: در سال جاری 105 مکان ورزشی در استان در قالب ماده 88 به هیات های ورزشی سپرده شده و با توجه به آمار سال گذشته امسال رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود : تمام ارقامی که در ماده 88 توسط مستاجر به حساب دولت واریز می شود به حساب خزانه می رود و در چارچوب قوانین مربوطه مصرف می شود که بیشترین درصد از بازگشت درآمد دراین موضوع به حساب هیاتهای ورزشی واریز می شود.


انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.