تنیسورهای ملی‌پوش 24 بهمن استارت می‌زنند

تیم ملی تنیس ایران اردوهای آمادگی خود را برای حضور در مسابقات آسیا و اقیانوسه از هفته آینده آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بزرگسالان تنیس ایران از 24 بهمن ماه راهی اردوی آماده‌سازی خواهند شد تا خود را آماده حضور در مسابقات گروه 3 آسیا و اقیانوسیه کنند.

سعید احمدوند، سرمربی تیم ملی تنیس بزرگسالان ایران بر همین اساس چهار تنیسور را به اردوی تیم ملی فراخواند. انوشا شاهقلی، شاهین خالدان، محسن حسین زاده و معین محمدی چهار تنیسوری هستند که از سوی سرمربی تیم ملی به این اردوها دعوت شده‌اند و بر اساس برنامه تعیین شده باید از 24 بهمن ماه تمرینات خود را در زمین تنیس مجموعه ورزشبی استقلال برگزار کنند.

تیم ملی تنیس ایران باید اواخر تیر ماه سال آینده در مسابقات گروه 3 آسیا و اقیانوسیه حاضر شود. مسابقاتی که با  حضور تیم های سقوط کننده از گروه ۲ (ایران و لبنان)، تیم های حاضر در گروه ۳ (ترکمنستان، هنگ کنگ، سوریه و کامبوج) و تیم‌های صعود کننده از گروه ۴ (جزایر پاسیفیک و سنگاپور) به مدت یک هفته برگزار خواهد شد. در پایان این رقابت‌ها دو تیم برتر مسابقات راهی رقابت‌هایی گروه دوم آسیا و اقیانوسیه خواهد شد.

اردوی ملی‌پوشان تنیس ایران در حالی آغاز خواهد شد که پس از پایان مسابقات بین‌المللی جوانان کیش، نفرات برتر این مسابقات هم شانس حضور در اردوهای تیم ملی را خواهند داشت. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار